Відгуки клієнтів мають значення!

Однією з важливих речей, яку варто реалізувати кожному, хто планує будівництво власного будинку, є ознайомлення з відгуками попередніх клієнтів будівельної компанії. Відгуки попередніх клієнтів створюють чесне та чітке уявлення про те, яким було співробітництво з будівельним підрядником під час будівельних робіт.

 

Чи виникали проблеми чи ні?

вичайно, прохання про відгуки може бути певною мірою особистою і складною справою, але якщо це узгодити, більшість людей буде готова витратити кілька хвилин, щоб поділитися своїм досвідом співпраці з будівельником і розповісти, які у них були враження.

Компанія Finnlog вирішила просити клієнтів надавати відгуки у формі відеоісторій та письмових відгуків. У кожному відгуку від клієнта можна знайти якусь інформацію або акцент, який допомагає зрозуміти цінність і робочу культуру будівельної компанії. Саме тому відгуки клієнтів є важливими і для самих будівельних компаній, оскільки вони дозволяють виявити, що добре, а над чим ще потрібно працювати.

Готовність клієнтів надавати відгуки також свідчить про те, що співпраця з будівельною компанією була успішною. Коли будівельником встановлюється надійний і ефективний зв’язок, клієнти із задоволенням нададуть свої контактні дані, якщо хтось, хто планує будівництво, захоче отримати їхню думку. Якщо такого надійного зв’язку немає, часто важко отримати контактні дані.

 

Що варто запитати, якщо отримано згоду на надання відгуку?

– Яким було співробітництво з будівельною компанією під час підготовки, будівництва та гарантійного періоду?
– Як були вирішені виниклі проблеми?
– Чи дотримувалися терміни і бюджет, і якщо ні, то чому?
– Чи виникали проблеми з якістю під час проживання в будинку?
– Які поради та рекомендації можна дати, якщо будувати той же будинок з тим самим будівельником знову?

 

Ці питання допоможуть швидко отримати достатню загальну картину, що спростить вибір відповідного будівельного підрядника.

Не треба боятись помилок

Будівництво — це безперервний процес комунікації між багатьма сторонами — управління проектом — і іноді виникають проблеми та помилки, які трапляються у кожному будинку. Помилок не потрібно боятися, небезпечно, якщо на них не реагувати. Важливо також те, що будівельник бере на себе відповідальність за допущені помилки і не намагається приховати проблеми.

Відкритість — це сила!

Відкритість є ознакою надійної компанії! Читайте відгуки клієнтів або дивіться відеоісторії, і якщо є потреба, запитуйте додаткову інформацію. Кожна думка має значення і допомагає отримати повну картину!